U sklopu projekta “Digital Marketing Capacity Building – Empowering Persons with Physical Disabilities for Remote Work” (DI-MARC) u Osijeku, Hrvatska, od 22. do 24. listopada 2024. godine održana je edukacija Modul 1 Strategije digitalnog marketinga namijenjene osobama s invaliditetom. Cilj edukacije je učenje novih i unaprjeđivanje postojećih digitalnih vještina i kompetencija.

U ime Centra za poduzetništvo Osijek, koji je organizator edukacija i partner na projektu, polaznicima edukacija obratili su se Milan Peterka i Tihana Marković. U ime partnera na projektu Udruge osoba s intelektualnim teškoćama „Jaglac“ Orahovica obratila se koordinatorica projekta Marija Šimatović. Partneri na projektu iz Hrvatske su i Općina Erdut i Poduzetničko-razvojni centar Općine Erdut lokalna razvojna agencija d.o.o. koji su prenijeli pozdrave svim prisutnima. Ispred Instituta ekonomskih znanosti, Beograd, nositelja projekta, sudionike su pozdravili Vladimir Simović i Aida Hanić.

Raduje nas velik odaziv sudionika koji se odazvao na edukacije kroz koje će usavršiti svoje digitalne marketing vještine kojima će postati konkurentniji na tržištu rada u digitalnom svijetu. Sljedeća dva modula edukacija održati će se u studenom i prosincu 2024. godine.